آکورد دوست دارم از محسن یگانه
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


B                            Ebm
من توی زندگیتم ولی نقشی ندارم اصلا
B                          Ebm
تو نشنیده گرفتی هر چی که شنیدی از من
B                            Ebm
بود و نبودم انگار خیلی فرقی برات نداره
B                               Ebm
این همه بی خیالی داره حرصمو در میاره
Ebm
حرصمو در میاره
B                       Ebm
تکلیف عشقمون رو بهم بگو که بدونم
B                      Ebm
باشم ؟ نباشم ؟ بمونم یا نمونم ؟
B                            Ebm
می ترسم که بفهمم هیچ عشقی بهم نداری
B                               Ebm
یا اینکه کنج قلبت هیچ جایی واسم نذاری
Bbm                 Ebm
آخه دوست دارم من بیچاره
Bbm                        B
مگه دلم تو دنیا جز تو کسیو داره ؟
B                Ebm
کجای زندگیتم یه رهگذر تو خوابت
B                    Ebm
یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت
B                                  Ebm
می بینی دارم می میرم و هیچ کاری باهام نداری
B                            Ebm
تو با غرور بیجات داری حرصمو در میاری
Ebm
حرصمو در میاری
B               Ebm
کجای زندگیتم یه رهگذر تو خوابت
B                    Ebm
یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت
B                            Ebm
من توی زندگیتم ولی نقشی ندارم اصلا
B                           Ebm
تو نشنیده گرفتی هر چی که شنیدی از من
B                             Ebm
بود و نبودم انگار خیلی فرقی برات نداره
B                              Ebm
این همه بی خیالی داره حرصمو در میاره
Ebm
حرصمو در میاره
B                       Ebm
تکلیف عشقمون رو بهم بگو که بدونم
B                      Ebm
باشم ؟ نباشم ؟ بمونم یا نمونم ؟

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: